Home > Steun ons

Zo kun je Stichting COEN steunen

Je kan Stichting COEN op verschillende manieren helpen. Allereerst door te bidden:
- Dat het beschermd wonen appartementencomplex afgebouwd mag worden en tot steun mag zijn voor mensen met een beperking.
- Voor de Roma in Roemenië die daar een achtergestelde groep zijn waar ook weinig tot geen medische zorg voor is.

Daarnaast kan je steunen door een gift of via een nalatenschap. Je kunt ons ook helpen door je aan te melden als vrijwilliger.

Gift

Eenmalige gift

• Een bedrag naar eigen keuze kan overgemaakt worden op bankrekeningnummer NL98 RABO 0347 840000 t.n.v. Stichting COEN te Nijkerk.

Ik wil nu doneren

Periodieke gift

• Hierbij wordt voor minimaal vijf achter-eenvolgende jaren een vast bedrag geschonken. De afspraak wordt schriftelijk vastgelegd.

Ik wil graag meer informatie

Nalatenschap

Erfstelling

• Bij een erfstelling wordt stichting COEN benoemt tot (mede-)erfgenaam. Stichting COEN heeft - eventueel samen met andere erfgenamen - recht op de nalatenschap.

Ik wil meer informatie

Legaat

•  Een legaat kan een omschreven geldbedrag zijn, maar kan ook bestaan uit specifiek omschreven goederen, zoals bijvoorbeeld een huis, een auto of een waardevolle verzameling.

Ik wil meer informatie