Home > Nieuws > Winterfair

Winterfair

7 december was het een gezellige dag in De Opstandingskerk. Het was de dag van de Winterfair (voorheen kerstmarkt) van COEN. We hebben op die dag veel bezoekers mogen verwelkomen die een keuze konden maken uit tal van kerststukjes en kransen in diverse stijlen. Ook zijn er veel kerstkaarten verkocht. Er was een prachtig boeket geschonken door bloemenboetiek Vergeet-mij-Niet. De bezoekers konden opgeven aan wie ze dit boeket zouden willen geven. De gelukkige winnaar is geworden: Heidi van de Bunt. Naast de bos bloemen was er ook een boodschappenpakket waarbij men kon aangeven bij wie dat bezorgd  moeten worden. De winnaar van dit pakket zijn dominee en mevrouw Schaap.

In de koffiehoek was het gezellig druk waarbij jong en oud kon genieten van koffie of fris maar ook van heerlijke verse homemade erwtensoep. Ook de oliebollen van Bakker Looijengoed vonden gretig aftrek.

De opbrengst van onze markt was ruim 1150 euro. We zijn er heel blij mee en danken al onze bezoekers en vrijwilligers hartelijk! Als u niet geweest bent hebt u echt wat gemist.