Home > Nieuws > Potgrondactie Stichting COEN

Potgrondactie Stichting COEN

Op zaterdag 12 maart aanstaande wordt de potgrondactie van Stichting COEN, na een jaartje niet, weer gehouden. Tussen 09.30 en 14.00 uur zullen vrijwilligers bij u aan de deur aanbellen om potgrond en koemestkorrels te verkopen. U koopt al een zak potgrond van 40 liter voor 4 euro en 4 zakken voor 15 euro! Voor een zak koemestkorrels van 10 kg betaalt u 10 euro. Betalen kan contant of via ‘Tikkie’.

Woont u buiten de bebouwde kom van Nijkerk? Geeft u dan uw bestelling door en wij bezorgen die op vrijdag 11 maart. Bel in dit geval naar dhr. G. van Veelen op 06 48308412 of dhr. B. Kamphorst op 06 30297024.

Wilt u er zeker van zijn dat u niets mist? Dan kunt u uw bestelling doorgeven via https://forms.office.com/r/1tmRHRR1Q1. Uw bestelling dient u dan zaterdag 12 maart op te halen tussen 10.00 en 15.00 uur bij de Opstandingskerk (Hoefslag 132).

Of heeft u onze verkopers gemist? Dan kunt u ook op zaterdag 12 maart, op hetzelfde tijdstip, bij de Opstandingskerk terecht om alsnog uw inkopen te doen.

Helpt u graag mee bij de verkoop? Geef u zich dan op bij dhr. G van Veelen of dhr. B. Kamphorst.

De opbrengst van deze actie is bestemd voor de inrichting van een in aanbouw zijnde gezinsvervangend tehuis in Roemenië, in Shantu Georghe.