Home > Nieuws > Potgrondactie, kledinginzameling en Boerenmaandag

Potgrondactie, kledinginzameling en Boerenmaandag

De afgelopen maanden hebben er diverse activiteiten plaatsgevonden van stichting COEN. Dankzij de inzet van vele vrijwilligers hebben we mooie resultaten geboekt, waarmee we onze doelen in Roemenië weer kunnen steunen.

De COEN potgrondactie heeft een netto-opbrengst van circa € 4.300,- opgebracht. Het bestuur is erg dankbaar dat er weer vele vrijwilligers aanwezig waren, na 2 jaar geen potgrondactie. Alle ingekochte zakken zijn verkocht, dit hebben we niet eerder meegemaakt.

De kledinginzameling in maart resulteerde in een mooie opbrengst van circa 10 m3 kleding.

Tijdens de boerenmaandag kon de mooiste kerktoren van Nederland weer beklommen worden, hier werd volop gebruik van gemaakt. Tevens waren de lekkere COEN-burgers weer verkrijgbaar. De netto-opbrengst van deze actie heeft circa €250 opgebracht.

Alle vrijwilligers en donateurs hartelijk dank!