Home > Nieuws > Oliebollen actie!

Oliebollen actie!

Dit najaar maakte een delegatie van het bestuur een  reis langs de door ons ondersteunde projecten. En opnieuw werden we geraakt door de slechte gezondheidszorg voor de armen in Roemenië.
In Heudin ondersteunen we een thuiszorgproject. 48 patiënten worden er dagelijks bezocht. De leeftijd ligt tussen de 74 en 81 jaar. Ze hebben  een pensioentje van ongeveer 200 euro per maand. De dokters in de staats ziekenhuizen helpen deze patiënten niet. Als ze al naar het ziekenhuis komen worden ze er niet geholpen. Het is schrijnend om te zien. De meesten liggen op bed en medicijnen zijn te duur voor hen. We willen de mensen helpen met materialen. Nodig zijn opklapbare looprekken, po-stoelen, douchestoelen, anti doorligmatrassen, okselkrukken enz. Wij ondersteunen dit project van harte.

Ook u/jij kan helpen door  oliebollen te kopen gebakken door de echte bakker. We verkopen ze nu voor 8 euro per 10 stuks. Wij gaan voor 1000 oliebollen.
U kunt ze ophalen op de COEN kerstmarkt op 8 december van 10 tot 13.30 uur in de Opstandingskerk, Hoefslag 132 in Nijkerk.
Geef je bestelling gauw via secretariscoen@kpnmail.nl door en alvast heel erg bedankt.

Steun het goede doel en geniet op 8 december al van oliebollen!