Home > Nieuws > Mooie opbrengst Kipkerstactie

Mooie opbrengst Kipkerstactie

In december 2020 heeft stichting COEN voor het eerst een kipkerstactie georganiseerd. Heerlijke kip-producten van de poelier konden besteld worden. Veel mensen hebben hier gebruik van gemaakt. Samen met giften heeft dit geresulteerd in een opbrengst van €1500,-. Dit bedrag zal volledig ten goede komen van de stichting Diakonia in Roemenië. Deze stichting heeft een thuiszorg afdeling die minderbedeelde ouderen verzorgd. Deze ouderen hebben zelf niet de financiële middelen voor de benodigde medische - en algemene verzorging.

Wij willen de gift-gevers, bestellers van de kip-producten hierbij hartelijk bedanken voor de fantastische opbrengst. Daarnaast bedanken wij alle vrijwilligers die het mogelijk hebben gemaakt deze actie te organiseren.