Home > Nieuws > Kerstkaartenactie

Kerstkaartenactie

Gaat u dit jaar kerstkaarten versturen? Dan kunnen wij het u gemakkelijk maken. De opbrengst van deze aktie is dit jaar voor Stichting COEN. Doe mee en lever al uw kerstkaarten in en laat ons het werk doen!

Hoe werkt het?

U levert al uw kaarten in op één van onderstaande adressen
• u betaalt ons speciale tarief van €0,70 per kaart voor Nederland. (PostNL rekent €0,78). Buiten Nederland betaalt u bij ons €1,40.
• u hoeft zelf geen postzegels te kopen of te plakken. Dus maak het uzelf gemakkelijk! Lever al uw kaarten in en steun het goede doel.
Inleveradressen:
maandag 10 december t/m donderdag 21 december 17.00
uur (liefst tussen 16.00 en 19.00 uur; niet op zondag)
Fam. Van de Koot, Bernhardstraat 53, Nijkerk
Fam. Koestal, Heinencamp 15, Nijkerk
Fam. Lozeman, Bachlaan 8, Nijkerk
Fam. Ebbers, Drie Morgenland 46, Nijkerk
Fam. Morren, Lorenzhof 2, Nijkerk
Fam. Van Norel, Stavast 10, Nijkerk
Fam. Van Beek, Isaac Sweersstraat 33, Nijkerk
Fam. Versloot, Valeriaan 29, Nijkerk
Fam. Adams, Van Goghlaan 85, Nijkerk
Fam. Van Zandwijk, Vlinderlaan 132, Nijkerk
Fam. De Groot, Van Rootselaarstraat 16, Nijkerkerveen
U kunt ook kaarten inleveren op
12, 14 en 18 december tussen 19.00 en 20.00 uur en op 21 december tussen 18.30 en 19.00 uur in de
Opstandingskerk aan de Hoefslag 132.
Deze actie wordt georganiseerd door de hervormde gemeente van Nijkerk (Grote Kerk en De Fontein) in regionale samenwerking met Barneveld, Garderen, Lunteren, Uddel, Voorthuizen, Kootwijk, Kootwijkerbroek,
Wekerom, Zwartebroek/Terschuur, Hoevelaken en Putten. Kaarten bestemd voor één van deze plaatsen
worden door vrijwilligers bezorgd en op de overige kaarten plakken we een postzegel.

En waar gaat het geld voor de kerstkaartenactie heen?

Het geld dat de kerstkaartenactie opbrengt, gaat rechtstreeks naar de bouw van een unieke woongemeenschap voor mensen met een beperking in de Roemeense plaats Sfântu Gheorghe. Ds. Peter Makkai wil deze mensen een plek bieden waar ze, onder begeleiding, zelfstandig kunnen wonen. Het complex kost veel geld. Help deze kwetsbare mensen en laat uw kerstkaarten bezorgen door COEN! Deze Nijkerkse stichting is al jaren betrokken op het werk in deze Roemeense plaats.