Home > Nieuws > Jaarlijkse potgrondactie

Jaarlijkse potgrondactie

Op zaterdag 7 maart aanstaande zal, zoals al jaren gebruikelijk is, de potgrondactie van de Stichting COEN gehouden worden. Tussen 9:00-15:00 uur zullen veel vrijwilligers in de straten van Nijkerk deur aan deur aanbellen om potgrond en koemestkorrels te verkopen. 1 zak potgrond van 40 liter kost € 3,50 en 3 zakken voor € 10,-. Een zak koemestkorrels van 10 kg kost € 7,-. De opbrengst is bestemd voor de goede doelen in Roemenië. Betalen kan ook dit jaar ook met een ‘tikkie’. Als u vrijwilligers gemist heeft maar toch graag potgrond/koemestkorrels wilt kopen, dan kunt u tussen 13:00-15:00 uur bij de Opstandingskerk alsnog uw aankopen doen. Maar …. Op = op! U kunt nu al uw bestelling  telefonisch doorgeven aan onze contactpersonen: G. van Veelen tel. 06-27061280 of H. van Asperen tel. 033-2457670. Mogelijk worden bestellingen op vrijdag 6 maart al bezorgd.

Vrijwilligers gezocht

Er zijn veel helpers nodig voor deze actie. COEN heeft meer dan 80 helpers nodig om in alle wijken van Nijkerk te bezorgen. Je vormt een team en daarmee ga je dan de wijk in. Start 9.00 uur met een gezamenlijke bijeenkomst in De Opstandingskerk. Vanaf 9.30 uur de wijk in en daarna regelmatig terug in De Opstandingskerk voor koffie, erwtensoep, brood, warme worst en gezelligheid.

Ja, ik wil meehelpen met de potgrondactie