Home > Nieuws > COEN winterfair

COEN winterfair

COEN organiseert op zaterdag 7 december van 10.00-13.30 uur een winterfair in De Opstandingskerk.

We hebben op deze FAIR  een POPPENKRAAM met veel mooie POPPEN , die aangekleed zijn door een  mevrouw die  haar hobby  graag ten goede laat komen aan mensen die minder hebben dan wij….Vet  mooi. Er zijn al heel wat van haar poppen richting Roemenië gegaan en het ontroerde ons hoe blij jongens en meisjes met een beperking ermee waren. Er is er vast een voor jou bij…..Vet popperig.

We verkopen weer kerstbakjes, kerststukken, deurkransen, bakjes hyacinten … Voor onze vogels allerlei vogelvoer in de vorm van bollen en  vogelkransen… Vet smaakvol.

Er is ook een doehoek voor de kinderen, waar ze naar harte lust mogen komen kleuren…

En om 11 uur is er verkoop bij opbod, leuke dingen voor kleine prijsjes. En wat dacht u van  koffie met wat lekkers, warme chocolade melk….. of Een bakje ERWTENSOEP met WORST…. Je bestelde oliebollen kun je er afhalen of er nog meer  kopen. En COEN MOET JE DOEN. De opbrengst is bestemd voor het begeleid zelfstandig wonen project van Ds. P. Makkai in Roemenië. Iedereen is zó welkom …………… !

WINTERFAIR COMMISSIE COEN

p.s. Zin om te helpen op 7 december bel Paula even….06-12906885