Home > Nieuws > COEN Potgrondactie

COEN Potgrondactie

Zaterdag 2 maart vindt de jaarlijkse potgrondactie plaats in Nijkerk. Stichting COEN wil de opbrengst van deze actie gebruiken voor de verwarmingsinstallatie van het wooncomplex voor minder begaafde mensen in Sfântu Gheorghe.

Doel van de actie
Doel van de actie is de bouw van een woongemeenschap voor mensen met een beperking in Sfântu Gheorghe. De oplevering van het wooncomplex is na ruim 3 jaar bouwtijd in zicht. De verwachting is dat de officiële opening van het complex medio mei 2024 zal plaatsvinden. In het wooncomplex hopen mensen met een beperking onder begeleiding te gaan wonen. Er worden 16 appartementen in het complex gerealiseerd. Naast deze appartementen komen er nog gezamenlijke ruimten en kantoren op de begane grond. De afgelopen jaren hebben we meerdere donaties kunnen geven aan dit complex, waaronder voor de realisatie van één appartement en voor de elektriciteitsinstallatie. De opbrengst van deze potgrondactie zal volledig voor de verwarmingsinstallatie zijn, die gedeeltelijk al is gerealiseerd.

Opbrengst
De potgrond actie van stichting COEN heeft €10.500,- bruto opgebracht. Dit is een voorlopige tussenstand.  Alle kopers en alle vrijwilligers hartelijk bedankt namens het bestuur.

Wilt u het werk van stichting COEN financieel steunen, dan kunt u een gift overmaken op Stichting
COEN Nijkerk NL 98 RABO 0347840000 onder vermelding van Potgrondactie 2024.