Home > Nieuws > COEN op de Boerenmaandag

COEN op de Boerenmaandag

Er was een goede sfeer en het weer wat minder koud dan in voorgaande jaren. De zon kwam er af en toe lekker door. Heel wat mensen kwamen langs onze kramen lopen. We stonden er met allerlei mooie en leuke hebbedingetjes, speelgoed, boeken, vooral veel kinderboeken, kinderkleding, schoenen en eigenlijk te veel om op te noemen.

De mooiste toren van Nederland kon beklommen worden voor maar één eurootje. De torenbaas en twee nieuwe vrijwilligers stonden er tot 13.00 uur om het mogelijk te maken en de mensen te laten genieten van het prachtige uitzicht.  Ja, COEN moet je doen!

De dames van de koffietent brachten de vrijwilligers, zo nu en dan ook bekertje warme koffie en rond twaalf uur werden de vrijwilligers verwend met een lunchpakketje met heerlijk belegde broodjes.  De koffietent zullen we een volgende keer op een zonnige plek zetten; dan is het daar vast beter toeven!

Het was een enerverende, gezellige dag , waar de COEN-ers met dankbaarheid op terug kijken.

Alle vrijwilligers, die meegewerkt hebben zeggen we hartelijk dank voor hun inzet en enthousiasme.