Home > Nieuws > 60 kuub kleding geladen!

60 kuub kleding geladen!

Zaterdag 30 november is er met veel vrijwilligers een vracht van ongeveer 60 kuub kleding, schoenen, medische materialen en fietsen (!) geladen. Ook voor het CE house in Oradea zijn 15 dozen met kleding en speelgoed meegegaan. Deze zullen tijdens het bezoek van Connected half december uitgedeeld worden aan arme gezinnen in Oradea en omgeving. De kleding en de fietsen gaan naar Peter Makkai in Sfântu Gheorghe (Roemenië) met een Humanitair transport. De chauffeur vertrekt maandag 9 december naar Roemenië om de goederen af te leveren.

De kratten gesponsord door Alcochem B.V.We zijn erg blij met de vijf metalen kratten die door Alcochem B.V. aan COEN geschonken zijn. Hierdoor en door alle vrijwilligers verliep het laden als een zonnetje!

Alcohem B.V. bedankt voor jullie gift in natura en vrijwilligers hartelijk dank voor jullie hulp!!