Home > Meehelpen?

Meehelpen?

Wist je dat er jaarlijks meer dan 100 vrijwilligers actief zijn voor Stichting COEN? We kunnen niet zonder de hulp van al deze vrijwilligers. Heb jij misschien een paar uurtjes per jaar over? Je kunt bijvoorbeeld meehelpen met de jaarlijkse potgrondactie, of bij het verzorgen van de kledingtransporten of bij het inzamelen en sorteren van de kleding. Misschien bak jij wel de lekkerste oliebollen van Nijkerk of heb je (verborgen) verkooptalent om leuke hebbedingetjes, speelgoed, boeken, kinderkleding, kaarten en lekkernijen aan de man te brengen tijdens de Boerenmaandag. Samen maken we echt verschil voor kansarmen in Roemenië!

Wat levert het je op?

Vrijwilliger zijn voor Stichting COEN levert je uiteraard géén salaris op. Wel een hele hoop gezelligheid, mooie ontmoetingen, vriendschappen, waardevolle herinneringen en bovenal onbetaalbare dankbaarheid van de mensen uit Roemenië.

ja, ik wil vrijwilliger worden