Home > Connected > Afgeronde klussen > 2022

2022

In Oradea zijn de zorgen weer groot. Nadat de renovatie heeft plaatsgevonden van het kindergedeelte qua douches, waar de kinderen heel blij mee zijn, is het nu de beurt aan de volwassen kant.

Met vier andere stichtingen hebben we geld bij elkaar kunnen brengen voor dit mooie, zo nodige project (stichting COEN heeft ook een mooie bijdrage geleverd waar we dankbaar voor zijn). De dreiging van de oorlog, voor hen zo dichtbij geeft weer extra spanningen. Gelukkig mag het vrouwenwerk, bijbelstudie clubs, het kinder- en jongerenwerk wel doorgaan.  Dat is een zegen!

Nadat het flink had geregend bleek dat het dak lek was. Weer een zorg! Hiervoor willen we een concert regelen op 25 november, zie de flyer en oproep! Kom ons s.v.p. helpen dit project weer te steunen. We danken ieder die ons al zoveel jaren helpen met steun door mee te doen aan de acties. Hartelijk dank!