Home > Connected > Acties voor CE house > december 2021 Eierenverkoop

december 2021 Eierenverkoop

In oktober willen we weer een actie starten. Wat te doen? Het is nog steeds Corona. Maar een drive thru, daar hebben we ervaring mee! Via een sponsor krijgen we 750 eieren! Verder wilden we weer kaarten en snoep verkopen. Ook nu konden we weer rekenen op veel medeleven en haalden we een prachtig bedrag op via de leerlingen, collega's van het Corlaer college, de gemeenteleden en niet te vergeten de vele vrienden en familieleden. Alle netwerken werden ingezet. We mochten een prachtig bedrag ophalen van 1300 euro! Nadat we de schoenen hadden gekocht en een flinke korting ontvingen, hielden we nog 350,- euro over. Dit bedrag hebben we door het aantal kinderen  gedeeld en daarvoor extra voeding gekocht waar men erg dankbaar voor was. Ook nu was er een artikel in de krant Nijkerk Nu. Gezegend boven bidden en denken!

Nadat het geld was overgemaakt kon Sandor, de directeur van het CE- house de schoenen gaan kopen, wat waren de ouders en kinderen blij dat ze nieuwe schoenen mochten ontvangen voordat de eerste sneeuw viel!

Allen hartelijk dank!