Home > Coen activiteiten > Kleding inzameling

Kleding inzameling

Stichting COEN organiseert tweemaal per jaar een kledinginzameling op drie locaties in Nijkerk. Hier kan men schone, goede en draagbare kleding, maar ook schoenen en laarzen inleveren. De kleding die ingebracht wordt zorgt heel concreet voor werkgelegenheid in Roemenië. Dagelijks werken er een aantal mensen met een beperking in een sociale werkplaats in Roemenië om de kleding te sorteren en verkoopklaar te maken in hun eigen winkeltje.

Stichting COEN organiseert tweemaal per jaar een kledinginzameling op drie locaties in Nijkerk. De data worden gecommuniceerd op onder andere onze Facebookpagina, de verschillende kerkbladen en op NijkerkNieuws.

Wil je tussentijds kleding afstaan? Dat kan uiteraard. Je kunt de kleding zelf brengen bij familie Van Asperen, Buizerdlaan 1. Je kunt ook contact opnemen met Henk en Wil van Asperen (033 2457670) of Gerard van Veelen (033 24707220) om zo nodig de kleding op te laten halen.

De data voor 2019 worden gecommuniceerd op onder andere onze Facebookpagina, de verschillende kerkpagina's en op NijkerkNieuws.